Qırmızı ət xərçəng riskini artırır - Yeni araşdırma

Qırmızı ət xərçəng riskini artırır - Yeni araşdırma
SAĞLAMLIQ
21:05 04.06.2022
478
Yəqin ki, bir çoxları qırmızı və işlənmiş ətin sağlamlıq üçün zərərli olduğunu bilir. Onlar kanserogen olmaqla yanaşı həm də ürək-damar xəstəliklərinə və vaxtından əvvəl yaşlanmaya səbəb olur.

AZXEBER.COM medicina.az-a istinadən bildirir ki, aparılan hər bir araşdırmada ətdən həddən çox istifadə ilə ondan tamamilə imtina edərkən yaranan fərqlər nəzərə alınır.

Bəs görəsən ətdən lap az miqdarda istifadə olunarsa o yenə də zərərli olarmı?

Cənubi Kaloforniyada yerləşən Loma Linda universitetinin mütəxəsissləri 11 il müddətində 96000 insan üzərində müşahidələr aparıblar.

Onların tədqiq etdikləri insanların təxminən 50%-i tam olaraq vegeterian olublar. Qalan 50%-i isə gündə heç olmasa 5 qr da olsa ət yeyən insanlar olub. Bu vəziyyət alimlərə ən az ət yeyən insanlarla heç yeməyənlər arasında fərqləri ortaya çıxarmağa yardımçı olub.
 
Araşdırmanın nəticələri ət və kolbasa yeyən insanlar üçün heç də ürək açan olmayıb.

Belə ki, qırmızı ətin və kolbasanın hətta ən az miqdarda istifadəsinin belə xərçəng riski, ürək-damar xəstəlikləri və s. kimi həyatı təhlükəli xəstəliklər yaratdığı məlum olub.
OXŞAR XƏBƏRLƏR
ƏN SON XƏBƏRLƏR
Məşhur şoumen 21 yaşlı fenomenlə sevgildir?
16:44 09.06.2026
Məşhur şoumen 21 yaşlı fenomenlə sevgildir?
“Rəqəmsal məktəb”də şagirdlər üçün rəqəmsal tədris köməkçisi istifadəyə verilib
16:43 09.06.2026
“Rəqəmsal məktəb”də şagirdlər üçün rəqəmsal tədris köməkçisi istifadəyə verilib
İcbari tibbi sığorta çərçivəsində sümük iliyinin transplantasiyasının limiti artırıldı
16:40 09.06.2026
İcbari tibbi sığorta çərçivəsində sümük iliyinin transplantasiyasının limiti artırıldı
Sağlam ürək üçün rasionunuza əlavə etməli olduğunuz qidalar - SİYAHI
16:20 09.06.2026
Sağlam ürək üçün rasionunuza əlavə etməli olduğunuz qidalar - SİYAHI
Bu şəxslərə 600 manat verilir – Əlavə güzəştlər də var
16:11 09.06.2026
Bu şəxslərə 600 manat verilir – Əlavə güzəştlər də var
Ceyhun Salmanovun məhkəməsi: Tarix açıqlandı
16:08 09.06.2026
Ceyhun Salmanovun məhkəməsi: Tarix açıqlandı
Azercell müştəri məmnuniyyəti üzrə beynəlxalq sertifikasiyasını yenilədi
15:49 09.06.2026
Azercell müştəri məmnuniyyəti üzrə beynəlxalq sertifikasiyasını yenilədi
Masallıda 7 kiloqramdan artıq narkotik vasitə aşkarlanıb
15:21 09.06.2026
Masallıda 7 kiloqramdan artıq narkotik vasitə aşkarlanıb
Hikmət Hacıyev: "Azərbaycanda mina qurbanlarının sayı 3500 nəfəri keçib"
15:06 09.06.2026
Hikmət Hacıyev: "Azərbaycanda mina qurbanlarının sayı 3500 nəfəri keçib"
"İnsanın nitq qüsuruna görə hədəfə alınması..." - Razi Nurullayev deputat həmkarı haqda
14:54 09.06.2026
"İnsanın nitq qüsuruna görə hədəfə alınması..." - Razi Nurullayev deputat həmkarı haqda
BakıKart kartlarının qiyməti qaldırılır - Bu qiymətə olacaq
14:49 09.06.2026
BakıKart kartlarının qiyməti qaldırılır - Bu qiymətə olacaq
Keçmiş deputatlığa namizəd Prezidentə təşəkkür etdi
14:49 09.06.2026
Keçmiş deputatlığa namizəd Prezidentə təşəkkür etdi
Ebola böhranı dərinləşir: yoluxma və ölüm sayı artır
14:44 09.06.2026
Ebola böhranı dərinləşir: yoluxma və ölüm sayı artır
ABŞ-də “ət yeyən parazit” ikinci ştatda da aşkarlandı
14:21 09.06.2026
ABŞ-də “ət yeyən parazit” ikinci ştatda da aşkarlandı
Hacıbəy Heydərli: "Sosial şəbəkələrə giriş məhdudiyyəti uşaqların rəqəmsal təhlükəsizliyi və sağlamlığı üçün vacibdir"
14:16 09.06.2026
Hacıbəy Heydərli: "Sosial şəbəkələrə giriş məhdudiyyəti uşaqların rəqəmsal təhlükəsizliyi və sağlamlığı üçün vacibdir"
Bakıda 78 nəfər XII sinfi bitirir
14:02 09.06.2026
Bakıda 78 nəfər XII sinfi bitirir