Tədqiqatlar ultra emal edilmiş zərərli qidaların niyə xərçəngə səbəb olduğunu tapdı

Tədqiqatlar ultra emal edilmiş zərərli qidaların niyə xərçəngə səbəb olduğunu tapdı
SAĞLAMLIQ
12:01 23.04.2024
745
Tədqiqat göstərir ki, həddindən artıq zərərli yemək yemək orqanizmin xərçəngə qarşı müdafiə mexanizmlərindən birini sıradan çıxarır.

AZXEBER.COM xəbər verir ki, Sinqapur Universitetinin tədqiqatçıları ultra emal olunmuş qidaların niyə xəstəliyin bəzi formaları ilə əlaqəli olduğunu kəşf etdiklərinə inanırlar.

Təxminən 3 milyon britaniyalı hazırda xərçənglə yaşayır və Macmillan xərçəng dəstəyinə görə, bu rəqəmin 2040-cı ilə qədər 5,3 milyonu keçəcəyi gözlənilir.

Hər il təxminən 55000 qadına süd vəzi xərçəngi diaqnozu qoyulur. Mütəxəssislər dünyada yeni yoluxma hallarının 2020-ci ildəki 2,3 milyondan 2040-cı ilə qədər 3 milyona yüksələcəyini proqnozlaşdırırlar.

Ekspertlər deyir ki, çərəzlər, sosislər və hazır yeməklər kimi qidalarda duz, yağ, şəkər və süni əlavələr çox olur və bunların hamısı xərçənglə əlaqələndirilir. Metilglioksal bədən yağları və şəkərləri parçalayan zaman ayrılan bir birləşmədir. "Cell” jurnalında dərc edilən son araşdırma kimyəvi maddələrin BRCA2 gen mutasiyası olan siçanlarda hüceyrələrə necə təsir etdiyini araşdırıb. Bu mutasiyanın sinə vəzi xərçəngi və yumurtalıq xərçəngi riskini artırdığı bilinir. Tədqiqatçılar metilglioksalın BRCA2 adlı xərçənglə mübarizə aparan genin fəaliyyətini müvəqqəti dayandırdığını aşkar ediblər.

Mütəxəssislər kimyəvi maddənin yüksək səviyyədə olmasının bəzi xərçənglərdə görülən genetik mutasiya nümunəsi ilə əlaqəli olduğunu söyləyib.

Ayşən
OXŞAR XƏBƏRLƏR
ƏN SON XƏBƏRLƏR
Müəllimlərin DİQQƏTİNƏ - Sertifikasiya imtahanın keçiriləcəyi məktəblərin SİYAHISI
23:07 08.06.2026
Müəllimlərin DİQQƏTİNƏ - Sertifikasiya imtahanın keçiriləcəyi məktəblərin SİYAHISI
Bakıda şagirdin saçı qırxıldı - Dərsdə saqqız çeynədiyinə görə - VİDEO
23:01 08.06.2026
Bakıda şagirdin saçı qırxıldı - Dərsdə saqqız çeynədiyinə görə - VİDEO
Arazda batan 11-ci sinif şagirdinin axtarışları davam edir: Suyun səviyyəsi endirildi
22:56 08.06.2026
Arazda batan 11-ci sinif şagirdinin axtarışları davam edir: Suyun səviyyəsi endirildi
Vurulan gəmidə olan azərbaycanlıdan hələ də xəbər yoxdur: Yaxınları DANIŞDILAR - VİDEO
22:53 08.06.2026
Vurulan gəmidə olan azərbaycanlıdan hələ də xəbər yoxdur: Yaxınları DANIŞDILAR - VİDEO
Qəbul imtahanında gözlənilməz mənzərə: kənarlaşdırılanlar arasında müəllim var
22:48 08.06.2026
Qəbul imtahanında gözlənilməz mənzərə: kənarlaşdırılanlar arasında müəllim var
Azərbaycan və Suriya arasında ilk konsulluq məsləhətləşmələri keçirilib
22:42 08.06.2026
Azərbaycan və Suriya arasında ilk konsulluq məsləhətləşmələri keçirilib
Amsterdamda “Qırmızı bağ” filmi nümayiş etdirildi - VİDEO
22:40 08.06.2026
Amsterdamda “Qırmızı bağ” filmi nümayiş etdirildi - VİDEO
Bakının iki rayonunda işıq kəsiləcək
22:37 08.06.2026
Bakının iki rayonunda işıq kəsiləcək
Avtobusa minənləri SEVİNDİRƏN QƏRAR - Yeni qaydalar açıqlandı
22:26 08.06.2026
Avtobusa minənləri SEVİNDİRƏN QƏRAR - Yeni qaydalar açıqlandı
Pensiya və sosial müvinətlərlə bağlı ŞAD XƏBƏR
22:16 08.06.2026
Pensiya və sosial müvinətlərlə bağlı ŞAD XƏBƏR
Paytaxtın bu ərazilərində qaz kəsiləcək
22:08 08.06.2026
Paytaxtın bu ərazilərində qaz kəsiləcək
DÇ-2026: Türkiyənin oyunları bu saatda başlayacaq - TƏQVİM
22:00 08.06.2026
DÇ-2026: Türkiyənin oyunları bu saatda başlayacaq - TƏQVİM
Pulsuz təhsil alan məzunlar işləməyə regionlara göndərilə bilər - AÇIQLAMA
21:52 08.06.2026
Pulsuz təhsil alan məzunlar işləməyə regionlara göndərilə bilər - AÇIQLAMA
"Yaxşı edib üstünə sürürəm, ağıllı ol" - İşıqforda başlayan dava qəza ilə bitdi - VİDEO
21:47 08.06.2026
"Yaxşı edib üstünə sürürəm, ağıllı ol" - İşıqforda başlayan dava qəza ilə bitdi - VİDEO
Həftənin dörd şanslı BÜRCÜ: Pul sel kimi axacaq
21:37 08.06.2026
Həftənin dörd şanslı BÜRCÜ: Pul sel kimi axacaq
Toyları səhv salıb yarım saat pulsuz oxudu - Video
21:34 08.06.2026
Toyları səhv salıb yarım saat pulsuz oxudu - Video